سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پنجره ای رو به آینده
مجلس دانش، باغ بهشت است . [امام علی علیه السلام]

نوشته شده توسط:   محمد نجفی  

 

   اخبار توسعه وپیشرفت دولت در سال 86

*      خبرگزاری فارس: امام جمعه بانه و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری طی پیامی ارتقای بخش دهگلان به شهرستان را به مردم استان کردستان تبریک گفت و تلاش دولت مهرورز را گام نهادن در مسیر پیشرفت و آبادانی کشور دانست.

تعالی کشور در گرو نهضت علمی

9 بهمن 1386 19:25

وزیراطلاعات گفت : استقلال،عزت و تعالی کشور در گرو نهضت علمی و تولید فنآوری است.

به گزارش خبرنگار صدا و سیما ، محسنی اژه ای پس از بازدید از دست آوردهای پژوهشکده رویان افزود :اگر ما استقلال واقعی ، عزت و تعالی کشور را می خواهیم ، باید از نهضت علمی ، تولید فناوری و علمی در جهاد دانشگاهی و در بخش های دیگر به طور جدی حمایت و پشتیبانی کنیم.

وی گفت : رشد علمی کشور در مقایسه با سالهای قبل بسیارخوب بوده است و به همین تناسب امید می رود در سالهای نزدیک به زودی پله های بالا ی ترقی را در مسائل مختلف علمی پیدا کنیم

  سخنان جناب آقای دکتر سلیمانی در مراسم افتتاح 5000 طرح مخابراتی در هفته دولت (به نقل از سایت وزارت اطلاعات وفناوری) 86/6/7

امروزه 5/45 میلیون تلفن همراه و ثابت در کشور واگذار شده است که در اول انقلاب 850 هزار بود در اول خدمت دولت نهم 25 میلیون و حالا 5/44 میلیون ظرف دو سال 5/20 میلیون نرخ رشد در سطح جهان کم نظیر است. اول انقلاب 312 روستا ارتباط داشت اول دولت نهم 45 هزار و حالا نزدیک 52 هزار روستا از نعمت ارتباطات برخوردار شده است.امیدواریم با افتتاح این پروژه ها بتوانیم به ملت شریف ایران خدمت کنیم

امروزه بیش از 28 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد. در این مدت فرزندان انقلاب با تبعیت کامل از امام (ره) و مقام معظم رهبری در پیشرفت اهداف انقلاب همواره کوشیده‌اند. امروزه جهان شاهد تعالی و پیشرفت چشم‌گیر این ملت انقلابی است. اگر می‌بینیم که ملت شریف ایران برای همه جهانیان اعم از مسلمین و غیر مسلمین از نظر مدیریت و سازماندهی الگو شده است و همه چشم امید به دیدن موفقیت‌های این انقلاب دارند، به خاطر آن است که این ملت بیش از 28 سال با ایثار، مقاومت، قناعت، تلاش، کوشش، پشتکار اصول انقلاب را رعایت کرده است و با وحدت و همدلی بی‌نظیر در جهت تعالی و پیشرفت گام برداشته است. علی‌رغم همه معضلات و مشکلات توانسته است موانع را از سر راه بردارد یا دور بزند و به قله‌های بلند‌تری دسترسی پیدا کند. اگر چه عده‌ای در طول این مسیر تلاش کردند انحراف ایجاد کنند، و عده‌ای هم در عین مسئولیت داشتن به چرب و شیرین دنیا دل بسته و فکر جیب‌های خود و رفقای خود را کردند و بار بستند آگاهانه فرصت را ملت شریف ایران گرفتند..
فرصت به دولت نهم رسید این دولت با شعارهای اصلی انقلاب، مدیریت کشور را بدست گرفت و با تبعیت کامل از رهبری انقلاب هدف اصلی در پیاده سازی آرمانها، رهنمودها، دستورات و فرمانهای امام (ره) در عمل قرار داد دولت معتقد است باید این خط را که برگرفته از اسلام ناب حضرت مهدی (عج) است را در عمل پیاده کند. دولت با تحرک بی‌نظیر، چابکی در تصمیم گیری ارائه نوآوری‌های جدید و خلق خلاقیت‌های نو، پرکاری و تلاش بی‌سابقه، مدیریت انقلابی و شجاع، و ... در جهت پیشرفت و تعالی کشور و خدمت و مهرورزی با مردم و اجرای عدالت گام برداشت و در عین حال با کوتاه کردن دست کسانی که نظر سوء به بیت المال داشتند، امیدواری مردم و ملت شریف ایران را به آینده چندین برابر کرد.
امروزه جایگاه ایران اسلامی در جهان یک جایگاه رفیع و بلند و با عزت است. این نتیجه تلاش فرزندان انقلاب و رهبری انقلاب در طول 28 است. منحنی پیشرفت و ترقی جمهوری اسلامی ایران را وقتی در طول این مدت ملاحظه کنیم می‌بینیم منحنی با شیب بسیار است. اگر چه شیب در این دو سالی دولت نهم چندین برابر گذشته است. امروز ملت شریف ایران پشت سر را نگاه می‌کند می‌بینند بحمد اله موانع زیادی را پشت سر گذاشته است و موفقیت‌های زیادی را کسب کرده و جایگاه بسیار رفیعی پیدا کرده و در این مدت دشمنان زیادی را ناکام کرده است و منافقین و زالو صفتان و منحرفین و بدخواهان و کفتارصفتان زیادی را از جمع خود کنار گذاشته است و کوبنده در مسیر پیاده سازی رهبر معظم انقلاب و رهبر کبیر انقلاب حضرت امام حرکت ادامه می‌دهد. این ملت شریف جلو را نگاه می‌کنم می‌بینیم خیلی راه دارد تا به جایگاه اصلی خود برسد هنوز خیلی فاصله تا آرمانها دارد. هنوز باید ایثار، فداکاری، جانبازی و تلاش کند. هنوز قله‌های زیادی برای فتح پیش رو دارد. هنوز باید فرزندان این مرز و بوم با هشیاری کاروان انقلاب را پیش ببرند.
دولت نهم نگاه توحیدی را بر جامعه و مدیریت کشور مجدداً حاکم کرد. مدیران و مسئولان و کارگزاران دولت نهم به مدیریت با چشم خدمتگزاری و نوکری ملت نگاه می‌کند. مدیران دولت نهم به تبعیت از رئیس جمهور محبوب ملت ایران و ملل جهان خستگی را خسته کرده‌اند و امان را از دشمنان داخلی و خارجی گرفته‌اند. سرعت و میزان توسعه در بخش‌های مختلف کشور بحمد اله بسیار گسترده است امروز از هر زوایه‌ای و به هر بخشی نگاه می‌کنیم واقعاً تحرک و ارتقاء پیشرفت را نسبت به گذشته چند برابر می‌بینیم.
امروزه به وضوح دیده می‌شود که مخالفان دولت نهم چیزی در چنته ندارند و فقط با کلمات کلیشه‌ای بازی می‌کنند که هر بچه دبستانی هم می‌تواند این کار را انجام دهد. جملاتی کلی و مبهم مثل «دولت نهم» با خصوصی سازی مخالف است. وقتی پای آمار و ارقام و گزارش پیش می‌اید می‌بینیم استدلالشان چوبین و خجل زده می‌شود. یا جملاتی نظیر دولت نهم در جهت بزرگ کردن دولت حرکت می‌کند. وقتی آمار، ارقام و اقدامات بیان می‌شود همه متوجه تو خالی بودن این جملات و غرض ورزیها می‌شوند.
امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری بیش از پنج هزار طرح و پروژه مخابراتی در کشور هستیم که بدست متخصصان، کارشناسان و پیمانکاران پر تلاش انجام شده است لذت اصلی امروز متعلق به این عزیزان است که شاهد بهره‌برداری از دسترنج و نتیجه تلاش خود هستند.

 


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
یکشنبه 103 اردیبهشت 16
امروز:   4 بازدید
دیروز:   4  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
پنجره ای رو به آینده
محمد نجفی
این وبلاگ در جهت پاسخ به پرسش رئیس جمهور در مهرماه 86 می باشد.
لوگوی خودم
پنجره ای رو به آینده
اوقات شرعی
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com